tirsdag den 10. maj 2011

Giant 24 Race - 24 timer i rold solo

Så er H12 ved at være ude af kroppen og røven er ved at være ok igen ;-) så nu står den på 24 timer solo i rold skov.
Ruten er omk. 14km og ca 200 højde meter. jeg køre igen solo, jeg har fået et hjørne i Team Max el´s skurvogn og jeg har selv mit pavillion telt med som der kan makkes i. jeg har igen min trek paragon 29´er med som back up hvis min fully skulle sprænge i luften. vejeret bliver også en udfordring da det ikke ville holde tørt, så det er et spørgsmål om hvor meget vand der kommer.. kommer der meget bliver det meget hårdere da det bliver et mudder helvede som de desværre hade sidste år. men kommer der bare en smugle bliver det mega fedt og endu mere teknisk da alle rødderne bliver glatte som is. der skal også køres med lys da det jo bliver mørkt om natten så det bliver meget sjovt at køre i mørke, jeg har kørt og trænet lidt op til så det bliver for fedt.. i dagene op til nu her skal jeg koncentrere mig om at spise så meget så muligt for at få depoterne ladet helt op, og jeg skal begynde at pakke i det små så jeg er sikker på at jeg får det hele med, det er jo træls at komme der op og så lige mangler den del der gør at du kan køre videre. jeg skal også begynde at sætte mig mentalt op til at sidde så mange hårde timer alene i saddlen.
men ønsk mig held og lykke og så skal jeg nok skrive når jeg har kørt løbet om hvordan det er gået..

1 kommentar: