søndag den 3. april 2011

Knæ skade

Surt.. :-(
D. 20.03.11 kørte jeg Silkeborg mtb marthon på 76 km. og fik en fæl overbelastning i højre knæ.
det startede ikke særlig godt den dag.. jeg kunne ikke spise alt min morgenmad ( Stor potion haver gryn med rosiner ) så allerede der gik det galt.. da starten kl. 10.36 gik blev der lagt ud i et råddent hårdt tempo, ( ikke lige det jeg er vandt til da jeg ikke har kørt meget racer, og fået det faste tråd i benene som man får af raceren ) så efter ca. 20 km. kastede jeg simpelten op.. tror det er noget med at jeg ikke hade fået nok energi op til og dårlig opvarmning og et vildt tempo. så efter det hade jeg slet ikke noget energi i kroppen, så der skulle fyldes på igen.. efter ca 40 km stoppede jeg ved et depot for at få noget energi i kroppen, og efter at have holdt der i 2 min. var mit knæ blevet for koldt og efter det var det ren overlevelse for at nå hjem,,

jeg var igår d. 02.04.11 ude og trille på raceren og det gik ok. jeg fik ondt i knæet men senere og mindre en jeg troede så jeg nåde på 20 km. så vil tirsdag ud og trille med B. holdet med klubben..