onsdag den 1. juni 2011

Bianchi - Melfar 24

Så er den gal igen :-)
Denne gang er det et 24 timers løb på racer. Det er et løb der løber af staben d. 04-05 juni 2011 i Middelfart.
Der køres på 3 ruter: en dagrute der er 58 km. med omk. 450 højdemeter, en natrute der er omk. 16 km og en slutrute på 3,6 km der køres på i den sidste time.
Det gælder så om at køre så mange omgange som muligt. Det er en del anderledes end et 24 timers mtb. løb da jeg på mtb. ikke kan sidde på hjul ( i læ af de andre ) og overkroppen bliver ikke udsat for så mange tæsk som på mtb., men på racer er hastigheden så bare tilsvarende højere så det bliver sikkert lige så hårdt.
Jeg stiller op for team Bianchi på min Bianchi sempre ultegra. Den er blevet testet på Gran Canaria i foråret så den kan tåle nogle tæsk :-)

Fra nu af gælder det så bare om at gøre mig, cyklen og alle de andre småting klar, så det hele kan gå op i en højere enhed og blive en succes. Jeg skriver et indlæg når strabadserne er overstået..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar